Hoe kunnen we je helpen?
Met onze uitgebreide helpfunctie kunnen we veel van je vragen direct beantwoorden en heb je direct antwoord op je vraag. Of het nou om je bestelling gaat, advies of iets anders. Wanneer je vraag niet naar tevredenheid beantwoord kan worden kun je altijd contact met ons opnemen via onze klantenservice.
Stel hieronder
kort en bondig je vraag, bijvoorbeeld:
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd
Mijn hengel is gebroken
Wat zijn de verzendkosten
Is mijn bestelling al verzonden
Ik heb per ongeluk dubbel besteld
Klantenservice
Geen antwoord?
Controleer dan altijd je spam/junk inbox, het kan zijn dat het bericht per ongeluk daar terecht is gekomen.
Je kunt ons niet bellen. Hiermee houden we de prijzen laag en de levering snel. Op emails wordt altijd snel geantwoord en mochten we er niet uit komen dan bellen we jou. Stuur ons hiervoor een bericht via bovenstaand formulier met je telefoonnummer. Ook zijn de meeste vragen via onze zoekmachine hierboven al te beantwoorden waardoor we aanraden dit eerst te proberen.
Ben je benieuwd wat onze klanten van ons vinden?
Lees dan eens hun ervaringen.
Adres
Let op, meld retourzendingen altijd vooraf aan via ons
RMA systeem
TackleShop.nl
Weiland 1 B
6666 MH
Heteren
Let op: dit is
geen bezoekadres. We zijn een webwinkel zonder fysieke winkel of showroom
Bankgegevens
IBAN: NL92INGB0008066436
BIC: INGBNL2A
Bank: ING
Let op: vermeld altijd je ordernummer wanneer je een betaling naar ons overmaakt om vertragingen in de verwerking hiervan te voorkomen.
Landelijke registratie Kamer van Koophandel
Handelsregister: Arnhem
Registratienummer: 09134343